خبرهای داغ:
حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: دشمنان در داخل سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا انقلاب و ارزش‌های آن را تضعیف و کمرنگ کنند و امر به معروف و نهی از منکر مهمترین راهکار برای حفظ این ارزش‌هاست.
کد خبر: ۹۵۹۵۳۶۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

قروین_به گزارش بسیج، نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مدرسه سردارین برگزار شد. 

حجت‌الاسلام یوسفی در این نشست بصیرتی اظهار کرد: سال‌ها تلاش شد که حکومت اسلامی در جامعه مستقر شود؛ کار و مجاهدتی که علمای گرانقدر در طی این سال‌ها انجام داده‌اند. متاسفانه کمتر به آن پرداخته و غفلتی در این بخش صورت گرفت و دین اسلام امروز با مجاهدت علما و روحانیون به اینجا رسیده است.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ برنامه انقلاب از قم نه به معنای شهر قم بلکه به معنای اینکه مرکز حضور روحانیون بوده، از آنجا شروع گردید و مقام معظم رهبری فرمودند که "دشمن هم به دنبال راهی جهت مقابله با انقلاب از همین قم است" و منظورشان همان بحث حوزه علمیه است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: افرادی از سرویس‌های بیگانه مامور شده‌اند که در حوزه علمیه نفوذ کنند که این کار جاسوسی است نه ؛ بلکه راه‌های نفوذ در حوزه‌های علمیه و روحانیون را پیدا کنند.

وی تصریح کرد: امروز روحانیون در نظام حضور فعالی باید داشته باشند که خواسته جریان انقلاب است و خاستگاه فکری انقلابی این می‌باشد که هر جریانی بدون حضور روحانیت در طول تاریخ به انحراف کشیده شده است.

 وی یادآور شد: با وجود مخالفت‌های دوستان نادان و دشمنان طراح، امروز مردم به روحانیت اعتماد دارند و تلاش بر این است که روحانیت در همه عرصه‌ها محور باشد و روحانیت هم باید با برنامه با مردم و انقلاب ارتباط داشته باشد.

وی ابراز کرد: امروز دشمنان برای حضور روحانیت برنامه‌ریزی دارند که نمونه آن را در اغتشاشات و ناآرامی‌های ۱۴۰۱ دیدیم که یکی از دستور کارهای دشمنان عمامه پرانی بود و اقدامات آنها علیه روحانیت به خاطر همان نقشه‌هایی ست که دشمنان دین دارند.

وی بیان کرد: در بحث امر به معروف و نهی از منکر مطالبی از سوی برخی از افراد عنوان می‌شود که باعث حیرت است و تز دفاع از اسلام را نیز به خود می‌گیرند؛ هر کشوری قوانین و مقررات و چارچوبی دارد؛ اما طوری عنوان می‌شود که هر کسی هرگونه‌ که دوست دارد زندگی کند و این کاری است که دشمن دارد در سطح وسیع و گسترده انجام می‌دهد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: فرمانی صادر شده و نیروی انتظامی پای کار آمده که باید هم از طرف مردم و هم روحانیون و حوزه‌های علمیه مورد حمایت قرار گیرد؛ ما باید نسبت به این کار خوب نیروی انتظامی ولو با اهدای یک شاخه گل و یا نوشته در فضای مجازی فردی یا گروهی از آنها حمایت کنیم و این رضایتمندی نباید تنها بسنده به این باشد که ما دلشاد باشیم و نه تنها در فکر بلکه باید در عمل نمود بیرونی داشته باشد.

حجت الاسلام یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از عملیات وعده صادق مطمئن هستیم که دشمن جرات هیچ جسارتی را ندارد؛ اما آنها در داخل سرمایه‌گذاری کرده‌اند و باید مواظب باشیم تا از داخل آسیب نبینیم و جریان و ارزش‌های انقلاب تضعیف و کمرنگ نشود و امر به معروف و نهی از منکر مهمترین راهکار برای حفظ ارزش‌هاست.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم دفتر پایگاه بسیج مدرسه سردارین افتتاح شد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار